Maaş, Tahakkuk, Bütçe ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Tanıtımı
Maaş, Tahakkuk, Bütçe ve Mali İşler Şube Müdürlüğümüz, Üniversitemizin misyonuna, vizyonuna ve kalite standartlarına uygun olarak yasal mevzuatı temel alarak öğrencilerimizin, akademik-idari personelimizin ve Üniversitemizin ilgili birimlerinin talepleri doğrultusunda mal ve hizmet alımlarını gerçekleştirmektedir.
Üniversitemiz öğrencilerinin, akademik-idari personelinin yurt içi/yurt dışı konaklama ve yevmiye giderleri, üniversitemizin ilgili birimlerinde zorunlu staj yapan ve mesleki eğitim faaliyeti eğitimine tabi öğrencilerin sigorta prim ödemeleri, İŞKUR kapsamında istihdam edilen öğrenciler ile kısmi zamanlı statüde istihdam edilen öğrencilerin maaş, sigorta prim ödemeleri, alınan mal ve malzemelerin taşınır kayıt ve kontrol işlemleri, bütçe planlama çalışmaları, ödeneklerin takibi, ihalelere ilişkin iş ve işlemlerin 4734, 4735 ve 5018 sayılı Kanunlar doğrultusunda yürütülmesi, harç iadesi iş ve işlemlerini yürütülerek ilgili yasa çerçevesinde sonuçlandırılması Maaş, Tahakkuk, Bütçe ve Mali İşler Şube Müdürlüğümüz tarafından yapılmaktadır.
Maaş, Tahakkuk, Bütçe ve Mali İşler Şube Müdürlüğümüz, yapılan harcama ve işlemleri mevzuata uygun bir şekilde yürüterek kamu kaynaklarının yerinde, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması amacıyla çalışmalarını sürdürmektedir.